• Porsche 356-C

    Deze Porsche 356-C kwam voor een reparatie aan de voorklep en portieren. Na demontage bleek dat de portieren en voorklep er slechter aan toe waren en is er gekozen voor een totaal restauratie van deze delen. Daarnaast werden de bumpers ook hersteld en opnieuw opgebouwd. De carrosserie is daarna  strak gemaakt en gespoten, Ook het af/opbouw werk is  door Wessel uitgevoerd.
  • Alvis

    Bij deze Alvis zijn een aantal aanpassingen gedaan, allemaal uitgevoerd in aluminium. De eigenaar wilde nieuwe stoelen met zijdelingse steun en ze moesten verstelbaar zijn. Op een plek waar  Louvres zaten moest een luchthapper komen die zou zorgen voor voldoende lucht naar de motor. De vloer van het kofferruim moest compleet opnieuw opgebouwd worden met een ruimte eronder  dat plek biedt aan 2 accu's. En er moest een nieuw waterreservoir komen
  • Senger

    Twee Porsche liefhebbende broers die de achternaam Sengers dragen vroegen om een soort van Singer uitbouw te maken. Niet van licht materiaal maar uit solide plaatstaal.
  • Porsche 911 Turbo

    De eigenaar van deze Porsche 911 Turbo wilde geen body-off restauratie. Allereerst is al het slechte plaatwerk verwijderd. Vervolgens is de carrosserie op de plekken waar deze slecht was schoon gestraald. Alle slechte delen zijn vervangen door nieuw plaatwerk. Voor het linker voorscherm is een goede 2e-hands exemplaar als donor gebruikt. Daarbij is de Turbo flare overgezet van het originele scherm. Vervolgens is de carrosserie hier in huis strak gemaakt en gespoten.
  • Porsche 911-S 1969

    Deze Porsche 911-S had veel oud zeer van een grote schade uit het verleden. Na een intensieve plaatwerk restauratie waarbij veel plaatwerk gericht, uitgedeukt en vervangen is, staat de carrosserie er weer bij zoals deze de fabriek heeft verlaten. De Celette richtbank met 911 mallen was hierbij onmisbaar.
  • Porsche 356-A

    Deze hele vroege Porsche 356-A had in het verleden een aanrijding gehad. Veel van de oude schade was nog zichtbaar door slechte reparatie. Bij de herstelwerkzaamheden is zelfs een NOS paravan gemonteerd. De complete Bril/neus is vervangen door een reproductie deel en voor de rechterzijde is een nieuw voorscherm geklopt.  Naast de schade had de carrosserie veel doorgeroest plaatwerk en zijn er delen van de portieren, dorpels, vloerplaten, slotplaten en accubak vervangen.
  • Porsche 911-S Targa

    Deze 911 -S Targa had erg veel slecht herstelwerk dat met hardsoldeer was aangebracht. Dit kwam naar boven nadat de carrosserie chemisch was ontlakt. Grote gedeeltes van de binnenschermen zijn met de hand geklopt en erin gelast. Om alle roest uit te sluiten is de carrosserie gezandstraald, chemisch ontroest en voorzien van KTL behandeling. I.v.m. de kartonnen kachelpijpen in de dorpels zijn deze pas na de KTL behandeling erin gezet.
  • Schade Porsche 356-A Coupe

    Deze prachtige Porsche 356-A Coupe had een schade veroorzaakt door een aanrijding. Bij het herstellen van de neus is er bijna geen nieuw plaatwerk gebruikt. Eerst is de neuspartij gericht. Vervolgens is het rechter deel verwijderd zodat het volledig uitgedeukt kon worden. Bij het terug plaatsen van het uitgedeukte deel is alleen de regengoot en de koplampbak vervangen door nieuw materiaal.
  • Porsche 911 – 3 liter Turbo

    Porsche 911 3 liter Turbo met een veel voorkomende oude Turbo schade, namelijk rondtollen door een plots inkomende Turbo. Het welbekende Turbo gat. De carrosserie had met name links voor en rechts achter veel oude schade.  De carrosserie heeft na de plaatwerk restauratie een ontroest en KTL behandeling gehad. Vanwege de kartonnen kachelpijpen in de dorpels worden deze samen met de B-stijlen na de KTL behandeling aangebracht.
  • Porsche 911S Targa

    Complete plaatwerk restauratie van een Porsche 911 S Targa uit 1969. Vervolgens ook het strak maken en spuiten van de carrosserie verzorgd. De carrosserie is bij de klant afgeleverd met alle losse plaatwerk delen afgehangen zodat men direct kan beginnen met de verdere afbouw van de wagen.